FRÅGOR OCH SVAR

Hur går det till?

1. Välj först en av våra städer.

2. Välj dina burgare från vår meny och gå vidare till beställning.

3. Beställningen är nu skickad till restaurangen. En bekräftelse kommer till din mobil så fort vi har mottagit din order med estimerad leveranstid.

4. Vi levererar och betalningen görs först på plats.


Vad kostar det?

Det kostar inget extra att beställa via Onlineburgers.se, priserna du ser i menyn är den totala kostnaden. Det enda som tillkommer är kostnaden för utkörningen.


Hur betalar jag?

Du betalar endast vid leveranstillfället. I dagsläget har vi inte hand om några betalningar via vår hemsida. Du som kund betalar antingen med kontanter, kort eller Swish vid leveranstillfället.


Missnöjd eller problem med beställningen?

Vi gör allt för att undvika problem eller missnöje med vår tjänst. Skulle det ändå uppstå problem med vår tjänst eller om du är missnöjd ber vi dig skicka ett mail till info@onlineburgers.se så att vi kan hjälpa dig så snart som möjligt.


Varför beställa via Onlineburgers.se?

- Du bestämmer själv i lugn och ro vad du vill äta utifrån vår noga utvalda och varierande meny.

- Det är enkelt! Du bekräftar din beställning via sms.

- Du får snabbt veta när din beställning genomförd och med en ungefärlig tidpunkt av leverans.

- Tjänsten är helt gratis, inga sms-kostader etc.

- Du behöver inget konto hos oss för att använda vår tjänst.


Hur vet jag om min beställning är genomförd?

Onlineburgers skickar ett sms till dig där dom bekräftar din beställning samt meddelar en ungefärlig tid av levereras.


Vill du veta mer om franchisemöjligheter?

Om du vill veta mer om frachisemöjligheter ber vi dig kontakta oss på franschise@onlineburgers.se.


Hur kan man komma i kontakt med grundarna av Onlineburges.se?

Om du vill komma i kontakt med grundarna av Onlineburgers.se ber vi dig skicka ett mail och beskriva ditt ärende till info@onlineburgers.se.




Summa: 0 kr.